Saturday, May 29, 2010

2010 aasta avalöök

... no tegelikult on juba ammu avalöök tehtud aga millegipärast olen ma väga visa neid uudiseid siia kirja panema. Võiks veidi kabedamalt neid tulla..... püüan ehk tulevikus ennast parandada.
Niisiis...
Esimene jooksuvõistlus toimus Karksi-Nuias 10 aprillil, Viljandimaa Noorte MV maanteejooksus. Naistele oli ette nähtud 5 km ja meestele 10 km. Mina koos Marikaga soovisime ikka 10 km joosta ja nii oligi, et oma vanuserühmas olime ainsad naised 10 km-s. Mis nii viga võistelda! Mis mulle aga eriti meeldis oli see, et oli eraldi start ja sai omas tempos joosta. Selline lähe oli mulle esmakordne ja huvitav kogemus. Stardinumbri sain 229 ja startisin teise paarina (koos lasti 5 ja 10 km jooksja). Ma vist ei olegi maininud, et eelmise aasta sügisest kuulun Kipka SKsse ja minu treener on Martin Mooses. Olen väga rahul ja kes tahab teada rohkem klubist, siis kodukas on ka www.kipka.ee. Aga nüüd võistluse juurde tagasi. Rajal oli hea joosta, sest ilmaga vedas kõvasti. Ei olnud vihma ega tugevat tuult. Mulle see sobib. Lõpetasin ajaga 00:49:05. See oli hea algus minu jooksuhooajale. Teen järgnevad postitused eraldi, sest sinna saan lisada ka mõned pildid.

No comments: